23 აპრილს 20:00 საათზე დაესწარი ქოფირაითინგის უფასო ონლაინ მასტერკლასზე.
შეხვედრაზე გაიგებ:
ვინ არის ქოფირაითერი;
როგორ უნდა წერო ეფექტურად;
რა უნარ-ჩვევებს უნდა ფლობდე;
როგორ შექმნა პორტფოლიო;
როგორ უნდა გამოიყენო ხელოვნური ინტელექტი ქოფის დასაწერად
შეხვედრის სპიკერია მარიამ ბეროძე – ქოფირაითიერი, კონტენტ კრეატორი, ბლოგერი.
მარიამი სხვადასხვა ეტაპზე თანამშრომლობდა ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა თიბისი დაზღვევა, თელიანი ველი, ქინძმარაულის მარანი, KFC, თელიანი ქოლექშენი, Lavazza, Bazari Orbeliani, საერთაშორისო კომპანიები: “Mother Tongue”, Bosch, Davidoff და სხვა.
გამოცდილება აქვს ქოფირაითინგის, UX/UI ქოფირაითინგის, სოციალური მედიის, ედვერთაიზინგისა და Content Creation-ის მიმართულებით.
მუშაობს ფრილანსერად, მათ შორის, ბლოგერად და ფოტოგრაფად. მისი ძირითადი საქმიანობა სოციალური მედიისათვის კონტენტის შექმნაა.